1919media

1919media

1919media

KÖZLEMÉNY

2023. november 28. - Jakus Barnabás

Kedves szurkolótársak! A "Haladás Vezetősége" által jegyzett közreményre néhány mondat erejéig reagálnék, mivel itt az oldalon is megosztottam - ugyan külön kiemelve, hogy sajtóhír - az ominózus újságcikket, amely a klub nehéz helyzetéről szólt.

dsc-0389_1.jpg

"Felhívjuk a cikket jegyző és azt átvevő média orgánumok, valamint a Szombathelyi Haladással kapcsolatban a hatásvadász és ellenőrizetlen, hamis információk közlésében résztvevő személyek figyelmét, hogy velük szemben a későbbiekben kénytelenek leszünk a jogi lépéseket megtenni." - üzeni közleményében a "Haladás Vezetősége".

Nem gondoltam volna, hogy valaha annak a klubnak a "Vezetősége" akar velem szemben jogi lépéseket tenni, amelynek gyerekkorom óta szurkolok, amelyet elkísértem Kisvárdától Gyirmótig, Szarvastól Dunaújvárosig. De ha ennek be kell következnie, hát állok elébe. Az én lelkiismeretem tiszta.

Nem én ígértem magyar Ajaxot, nem én beszéltem két éven belüli feljutásról és pénzügyi stabilitásról. Nem én kértem számon a szurkolókat, hogy a 2019-es kiesés évében nem támogatta eléggé a csapatot. (Amúgy csókolom, sajnálom, hogy nem találkoztunk a kisvárdai, székesfehérvári vendégszektorban.)

Bízom benne, hogy a "Haladás Vezetősége" nem csak közleményben, hanem tettekkel is a Haladásért mint eszméért dolgozik. És közben nem felejti el megbecsülni a klubot, annak legendás alakjait, szurkolóit.

Utóirat: Inkább a lelátón kezdeményezzenek találkozást, ne a bíróságon. Jobb hely.

Jakus Barnabás,
Haladás - A bölcsőtől, a sírig és még tovább

 

A bejegyzés trackback címe:

https://1919media.blog.hu/api/trackback/id/tr9118269401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása